Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
سلطان لکسوس NX

بررسی لکسوس یو ایکس ۲۵۰اچ ۲۰۲۰

 

رانندگی Lexus UX250h چگونه است؟
همانطور که قبلاً ذکر شد ، تا زمانی که به آن عادت نکنید ، قابلیت مشاهده در UX250h وجود دارد. شما از جاده بلند شده اید ، اما به دلیل شیشه های باریک و سقف مخروطی و همچنین جلوپنجره مایل به جلو که به نظر می رسد تحت سلطه آینه دید عقب است ، از دید گسترده سایر خودروهای SUV برخوردار نیستید.

به همین ترتیب ، ممکن است متوجه شوید که به حسگرها و دوربین های ماشین اعتماد می کنید تا اطلاعاتی را در مورد محیط پیرامون خود کسب کنید.

با این حال ، یکی از مزایای رانندگی با UX250h این است که چگونه یکپارچه از برق به بنزین تبدیل می شود و دوباره به عقب برمی گردد. در واقع به نظر می رسد که بیشتر به قدرت الکتریکی در سرعت های پایین متکی است و می تواند در حالت EV تا 45 کیلومتر در ساعت رانده شود ، به این معنی که برای اکثریت رانندگان اطراف شهر تقریباً به عنوان یک ماشین کاملا الکتریکی مبدل می شود.

فرمان سبک ، انعطاف پذیر و از ویژگی های بیشتر یک ماشین جمع و جور است ، که باعث می شود حرکت وزنی 1625 کیلوگرمی خودرو به دور کنترل شود ، هرچند چندان جذاب نیست. یک دور چرخشی 10.4 متری نیز مانور بی دردسری را در اطراف شهر ایجاد می کند.

حالت اسپرت فرمان را تا حدی محکم کرده و نمایشگرهای دیجیتال را قرمز می کند ، اما در غیر این صورت تفاوت زیادی در عملکرد نخواهد داشت.

صحبت از کارایی است ، UX250h مطمئناً هیچ نیروگاهی روی کاغذ نیست ، اما عملکرد خوبی دارد که در صورت لزوم ، خروجی های متوسط ​​خود را به سرعت ، روان و م effectivelyثر ارائه دهد.

بعید به نظر می رسد که خروجی نسبتاً کمتری از ماشین داشته باشید مگر اینکه ماشین بسته بندی شده داشته باشید یا واقعاً به یک بزرگراه اضافی در آزادراه احتیاج داشته باشید و حتی در این صورت به اندازه کافی اوت برای گذر از آن وجود دارد.

به طور کلی ، به لطف سیستم تعلیق متمرکز بر راحتی ، آرام ، راحت و بی نظمی در جاده است.

خروجی های متوسط ​​برق ، در بیشتر موارد ، قابل توجه نیستند و راحتی و سر و صدای کابین بسیار عالی است ، اما دید محدود و هندلینگ کمتر از هیجان ممکن است برخی از خریداران احتمالی را ناامید کند.

 

آیا لکسوس UX250h خودرویی کم مصرف است؟
لکسوس 4.5 لیتر در 100 کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی را برای UX250h بیان می کند. من 5.5 لیتر / 100 کیلومتر مصرف سوخت در دنیای واقعی را در میان قفل سه مرحله ای ملبورن ثبت کردم.

یک هفته رانندگی با شدت سنگین شهری به سختی تأثیر در مخزن سوخت گذاشت. مطمئناً انتظار داریم عملکرد هیبریدی شهری خوب باشد زیرا احتمالاً سیستم بیشترین تأثیر را در رانندگی با توقف دارد.

 

آیا لکسوس UX250h یک ماشین ایمن و قابل اعتماد است؟
محدوده Lexus UX هنگام آزمایش در سال 2019 دارای درجه ایمنی پنج ستاره ANCAP شد. مطمئناً شما دیگر از ویژگی های ایمنی فعال نخواهید ماند

انواع لوکس اسپرت که از طریق کروز کنترل رادار فعال با کمکی برای ردیابی خط ، پرتوهای تطبیقی ​​انعطاف پذیر و یک ترمز پشتیبانی پارکینگ دریافت می کنند که مانع بازگشت شما به سمت وسایل نقلیه یا دیواره ها می شود.

همچنین نظارت بر نقاط کور ، مانیتور پانوراما و سیستم ایمنی قبل از برخورد (در غیر این صورت به عنوان ترمز اضطراری مستقل یا AEB شناخته می شود) وجود دارد که حداکثر تا 170 کیلومتر در ساعت کار می کند ، با تشخیص دوچرخه سوار در روز و تشخیص عابر پیاده روزانه و شبانه تا 80 کیلومتر / ساعت

تنها چیزی که از دست رفته محدود کننده سرعت بود.

UX250h چهار ساله ، 100000 کیلومتر گارانتی لکسوس را دریافت می کند و خدمات برنامه ریزی شده با قیمت محدود هر ساله یا 15000 کیلومتر برای سه سال ، با 495 دلار خدمات یا 1485 دلار تمام می شود.

 

آیا باید Lexus UX250h بخرم؟
لکسوس UX250h به عنوان یک SUV کوچک اقتصادی ، مجهز ، راحت و منحصر به فرد ، دارای حس عالی است.

این جذاب ترین تجربه پشت چرخ را ایجاد نمی کند و دید آن می تواند بهتر باشد ، اما عامل X را از طریق یکپارچه بودن انتقال از قدرت هیبریدی به برق و ظاهر متمایز آن ارائه می دهد.

اگرچه سطح جامع تجهیزات استاندارد نیاز به هزینه را دارد ، اما قیمت بالاتر UX250h برای توجیه مرور در بخش های بالاتر و پایین بخش SUV هیبریدی کافی است.

 

caradvice

بررسی لکسوس یو ایکس ۲۵۰اچ ۲۰۲۰
بررسی لکسوس یو ایکس ۲۵۰اچ ۲۰۲۰
بررسی لکسوس یو ایکس ۲۵۰اچ ۲۰۲۰
بررسی لکسوس یو ایکس ۲۵۰اچ ۲۰۲۰
بررسی لکسوس یو ایکس ۲۵۰اچ ۲۰۲۰
بررسی لکسوس یو ایکس ۲۵۰اچ ۲۰۲۰
بررسی لکسوس یو ایکس ۲۵۰اچ ۲۰۲۰
بررسی لکسوس یو ایکس ۲۵۰اچ ۲۰۲۰
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article